Za nami półmetek konkursu na najlepszą fotografię górską. Wielu chętnych na Mnicha!
Przełom września i października to zarazem półmetek konkursu fotograficznego „Uwolnij emocje zaklęte w górach!”, organizowanego przez Portal Tatrzański, Stowarzyszenie Wysokogórskich Przewodników Tatrzańskich oraz markę Marmot. Nagrodą dla autorów 6 wybranych zdjęć jest wejście na Mnicha w towarzystwie i pod opieką przewodników z SWPT. Zdjęcia można wysyłać do 23 października, tydzień później nastąpi rozstrzygnięcie konkursu. Już dziś wiadomo, że będzie to niezwykle trudny wybór, gdyż poziom nadsyłanych prac jest wysoki, a chętnych do wejścia na Mnicha nie brakuje.
Niezwykle atrakcyjna z punktu widzenia miłośników gór nagroda spowodowała duże zainteresowanie osób chcących wejść 5 listopada na Mnicha (2 068 m n.p.m). Na skrzynki mailowe organizatorów codziennie spływają maile z fotkami ukazującymi emocje, jakie wyzwala w ludziach przebywanie w górach. Duża swoboda w zakresie formy przedstawienia aktywności górskiej oraz interpretacji własnych emocji sprzyja popularności konkursu.
Przełom września i października to zarazem półmetek konkursu fotograficznego „Uwolnij emocje zaklęte w górach!”, organizowanego przez Portal Tatrzański, Stowarzyszenie Wysokogórskich Przewodników Tatrzańskich oraz markę Marmot. Nagrodą dla autorów 6 wybranych zdjęć jest wejście na Mnicha w towarzystwie i pod opieką przewodników z SWPT. Zdjęcia można wysyłać do 23 października, tydzień później nastąpi rozstrzygnięcie konkursu. Już dziś wiadomo, że będzie to niezwykle trudny wybór, gdyż poziom nadsyłanych prac jest wysoki, a chętnych do wejścia na Mnicha nie brakuje.
Niezwykle atrakcyjna z punktu widzenia miłośników gór nagroda spowodowała duże zainteresowanie osób chcących wejść 5 listopada na Mnicha (2 068 m n.p.m). Na skrzynki mailowe organizatorów codziennie spływają maile z fotkami ukazującymi emocje, jakie wyzwala w ludziach przebywanie w górach. Duża swoboda w zakresie formy przedstawienia aktywności górskiej oraz interpretacji własnych emocji sprzyja popularności konkursu.